ZZZZZ

Har precis tagit mig en behövlig dusch. Milda o Henrik sover på soffan tror jag eftersom jag inte får svar från honom när jag ropar. Så då passar jag på att skriva några rader här. Tittade på fuskbyggarna och jag blir alltid lika förvånad över hur det kan vara så. Helt sjukt hur dem bygger husen. Dem är ju näst intill fall färdiga. Ja det är ju tur att Timell & co finns.
Känner att John Blund är påväg att överlista mig så det är väl bäst jag fintar honom med att gå o lägga mig före honom.. :P haha imorrn ska vi till Viktoria o Klara tiiiiiiidigt, för Viktoria har lovat troschock. Hihi nej då vi kommer i god tid så hon hinner klä sig. Sen blir det massage. Som vanligt en härlig dag att se fram emot. natti natti
tjing

Kommentarer
Postat av: Erik R

God natt!!!

2011-01-26 @ 23:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0