Vilken kväll.

Familjen sjödin tackar Maria och Niklas så himla mycket för god mat och gott sällskap. Hoppas ni inte är allt för trött imorgon. =)
Så var även denna vecka snart till ända. Och idag ska vårt internet komma igång ordentligt igen. Tele 2 skickade ett meddelande om att vi tydligen hade använt 90% av vårt kapacitet... jaha tänkte jag... hur menar dem nu. Henrik fick bli den som ringde upp dem, för jag kan ha en tendens till att kanske brumma på för mycket och bli lite för het på gröten. Och sen minns man bara sista meningen av samtalet.. det är inte att rekommendera. Därför fick Henrik ringa denna gång.
Jag måste ha missuppfattat allting vad gäller abonnemang och hastigheter. För jag trodde att dem här GB o MG var hastigheter på bredbandet men det var tydligen hur mycket man får förbruka/månad. Men jag är väl korkad som inte fattat det så det bjuder jag på om så är fallet. haha men iaf så blev det ju ett himla strul med allting så igår fick man vara dator lös. =( inte lätt det jag som börjar blogga o allt. Vad ska folk tro när man inte bloggar på en dag. Vilken loooser misstänker jag haha.  Men där har ni iaf svaret på varför det inte skrevs så mycket igår eller i förrgår , när jag nu tänker efter... för det är trots allt ny dag. =)
Men jag vill ju inte tråka ut er med en massa tok så jag slutar nu... och börjar på ett nytt inlägg när jag kommit på vad jag ska skriva..  go natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0