Sööööndag!!

Idag blir det kalas för Gustav som fyllde 5år i veckan. Så stor han har blivit. Sjukt vad fort det går. Och han ska ju snart bli storebror också. Då blir han ju ännu större. =)
Igår hade vi trevligt sällskap av fam Rosén/Lönngren. det var så trevligt så.
Hör o häpna jag har börjat köra på crosstrainern som stått o samlat damm uppe i ett av våra rum. =) nu ska vi komma igång med träningen. Kan inte vara såhär slö längre. Nu är det hård diet som gäller. jag börjar imorgon. =) men för det ska jag inte föräta mig idag.. :P Hoppas på att kunna dra ut på en löp tur snart. Skönt. Men vi börjar med cross trainern först. =)
Ja men man kanske ska gå o duscha. ha en trevlig söndag  gott folk. =)
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0