Pust o stön

Är nöjd med dagen som den blev. En fika med alla mammor på furan och besök av mamma senare och nu med mys i soffan  med dem bästa!! Hade en tanke på att jag skulle  avsluta kvällen med nybakade scones. Men tiden bara rann iväg och det får bli en annan kväll.
Hur är det tänk egentligen att man ska hinna med allt när man är hemma med en liten. Helt sjukt egentligen. Men man får ju ta det som det kommer. Lilla Milda vill ju inte sova riktigt på dagarna. Så man har det svårt att få saker gjorda. Det blir väl bra tillslut.
Ikväll är det ju ingen handboll heller, lite tråkigt är det ju. Men desto trevligare blir det imorgon kväll. Undrar om man ska ha nåt gott till... någon som har ett förslag på vad??
Ja just det ja.. vaknade halv sju imorse och kände paniken i kroppen. Hade drömt en helt sjuk dröm som gjorde att jag var tvungen att skicka ett sms till Henrik och fråga om vi fortfarande var gifta och att han inte var påväg till stockholm för att köpa en soffa, hos någon jag inte fick veta vem det var. Nej de var inte alls roligt att vakna men paniken lade sig och lugnet infann sig i kroppen. Vilken start på dagen.. men den blev ju som sagt hur bra som helst ändå.
Jaja all denna sörja jag pratar om lär ju gegga ner sig ordentligt i geggamojjan så nu nattar jag både mig o resten av familjen...
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0