Milda fick sin skylt tillslut

Glömde ju säga det att lilla Milda fick sin skylt till vagnen tillslut!! =) Och blev den inte fin så säg. =)




Skulle kunna förse denna sida med bilder på lilla donnan hela dagarna men det skulle ju inte bli så roligt. Man vill väl kanske se nåt annat. Men imorgon ska hon iaf få göra premiären till Valbo köpcenter. Mamma ska hitta lite på IKEA och Pappa vill ha ett par nya löparskor. Får se vad vi kommer hem med. =)
Vet iaf att pappa ska på Hockey när vi kommer hem så han åker hem o vänder när vi är klar i Valbo. =) Jag och Milda tar röda faran och parkerar den i Sörljusne för att umgås med Mormor och Svempa. Så simma lugnt alla människor...
BTW så var det Viktoria som stod för det goda baket igår..frågan är bara när mammorna och bäbisarna ska våga sig ut till mig och milda. ;) och Svante för den delen. ;) Den som lever får se...
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Mallan

Jag vååååågar!

Hörde att Fredde träffat er på E-center :)

Vi måste styra upp nåt allihopa snart tycker jag. Kraaama

2011-01-29 @ 22:54:44
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0