Lunch besök

Idag är det ny vecka.och jag tror bestämt att jag o Milda har hela veckan uppbokad. Idag ska vi in till stan för mamma ska träffa Barbro. Imorrn är det mamma träff på familjecenter, torsdag är det träff hos viktoria och sen babymassage och fredag är det föräldrargrupps träff. Shit det är bara onsdag som vi inte har nåt inbokat. kanske ska se till o vara hemma då o mysa bara jag o Milda. vi får se. men Om jag känner mig själv så blir det väl inte så. haha
Helgen var kanon bra. Avslutade den med kalas och middag hos mamma o svempa. När vi kom dit så var svepa i eld o lågor . Mamma satt i telen för att boka en thailand resa. Haha svempa var som barn på julafton innan tomten kommer.  Hur som helst så blev det en riktigt billig resa. Den billigaste dem fått på alla fem åren dem har åkt. Så kul för dem iaf att få komma iväg. =)
Vi får stanna kvar här hemma vi i kylan.. men mormor hade bra svårt för att  veta hur hon skulle klara sig från att träffa Milda i två veckor. =) men vi finns ju kvar här hemma när dem väl åker o kommer tillbaka. =)
Nog om värme o utlandsresor...
Nu ska jag försöka duscha och äta frukost innan Milda vaknar. För vid tolv kommer Tea och äter lunch med oss. Sen ska vi skynda oss in till stan för träff med barbro. så nu har jag ju inte tid o sitta o skriva och tillfredställa alla läsare. Ni får hålla er till ikväll.
ha en bra dag det ska jag.
tjing

Kommentarer
Postat av: Viktoria.

TÄNK vad hon ska kunna HANDLA åt Milda! F*n jag blev nästan mer avis än jag var innan ;)

2011-01-24 @ 22:11:08
URL: http://viktoriarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0