Lördag morgon

tog mig i kragen och gjorde Scones denna härliga lördags morgon. Gott var det men Henrik åt bara 1/2 medan jag åt 1 1/2... så nu är det två kvar.. som alltid. Kanske ska sluta göra dem... får ju nästan alltid slänga dem som blir kvar. för hur det än är så är dem godast när dem är nygräddade.
Hur ser dagen ut för oss idag då? visst ikväll är det handboll igen men vad ska man hitta på innan det då?? promenad? lite handboll på hallen? se dem minsta i Ala IF lira lite boll. kan ju vara roligt o se.
Lill höna har fått sova med mamma inatt. hon somnade i sin säng men när hon sen blir hungrig på natten så orkar ju inte mamma lägga tillbaka henne så då får hon sova bredvid mamma. =) det är ju såååå mysigt.
Nu ligger hon o sover i babysittern och har jätte fina kläder på sig.. hihi tycker pappa iaf... jag med förstås. Men hon har ett par grå byxor och en vit tröja, på tröjan står det att hon älskar pappa. =) jätte gulligt. Det har hon fått av en vän till mig som bor i Härnösand. Tusen tack!!
Nej nu ska jag borsta tänderna och klä mig anständigt. Hej o hå!!
tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0