hur konstigt ska man ta o drömma????

Vaknade med ett ryck närmin dröm var slut. Minns inte vart vi var men vi var tre stycken,varav en minns jag vem det var, i ett höghus. Vi skulle åka ner med hissen. Vi gick o pratade och den jag känner var gravid. Vilket hon har varit också. Det sjuka är att när vi ska åka ner går vi o pratar och i min dröm fanns det inte dörrar som man ska vänta vid tills hissen kommer. Utan hon som är gravid går rakt ut i ingenstans, utan att se sig för och faller rakt ner i hiss schaktet. (stavas det så tro?) Vi som står kvar hör hur hon skriker och vi blir alldeles stumma av chocken. Hon faller 10 VÅNINGAR!!!!!!!! jag minns att jag tänkte det i drömmen. Sen vaknar jag och kan INTE somna om.. kanske inte så konstigt. Så kommer henrik in o säger hej då till mig o Milda. Och nu sitter jag är. hur konstigt får man drömma egentligen. Tänk om man skulle falla tio våningar i ett hiss schakt.... snacka om att se döden i vitögat.
Godmorgon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0