En riktig film tittare

Helgen har som vanligt varit kanon. Avslutade den med att kolla handboll, först en halvlek på Ala´s U4 som spelade oavgjort. Sen tog vi och promenerade till farmor o farfar för en fika för att se Sveriges bronsmatch. Inte nog med det så blev vi kvar där även till finalen. Svärmor bjöd på "kåta- letter", kokt potatis och en god sallad till. 


Det var som vanligt super gott. På vägen hem från dem hyrde vi en film. I rymden finns inga känslor. haha jag såg knappt början på filmen innan jag var som ett slakt i soffan. Milda sov som en stock i sin säng medan mamma sov som en stock i soffan. =) Så jag kan varken säga bu eller bä om filmen var bra. Så jag måste börja morgonen med att kika på den igen imorgon. Vill ju se hela. ;)


Men det lilla jag såg så var den klockren. =) Nej nu ska jag passa på att sova medan min lilla sessa sover efter ett mål mat. 3 timmar har jag på mig. =) skönt o sova lite iaf. natti natti på er





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0