Avslutade kvällen med vinst!!

Så var även denna dag till ända. Vad fort veckorna går. Vart tar dem vägen??är det verkligen såhär det ska vara att va förälder? att dagar,veckor och månader ska flyga förbi??? hrm varför var det ingen som berättade det för oss innan. :P men jag hade faktiskt skaffat barn ändå. För vem kan motstå vår lilla prinsessa?? Okej att hon kan vara lite tjorvig på kvällarna men i det stora hela så är hon ju felfri i mina ögon såklart. Sen att jag har fått några extra kilon på köpet det skiter jag i. dem kan jag springa bort sen. (förhoppningsvis)men att få se detta underbara leende varje morgon när hon vaknat och sovit som en prinsessa är ovärderligt. Nej snälla stanna tiden ett slag någon. För snart börjar hon skolan och sen flyger tiden bara förbi. Bara det senaste året har ju bara runnit iväg. Helt sjukt att vi plussade för snart 1år sedan. Det är helt sanslöst. ja ju mer jag tänker på det desto mer panik får jag.
Det är ju snart dags för gamla olga att bli 30 också. Shit alltså. Minns när man klev på bussen och skulle in till stan, när de äldre satt längst bak i bussen. Då var dem kanske 20 år, man slog ner blicken och tog första bästa plats som kom. Den åldern har man ju passerat med råge nu.. haha man tyckte dem som var 30 var så gamla när man var 20. haha men nu är man där själv snart. Haha helt sjukt.
Man är gift har hus, kombi, hund, katt och nu barn. Snacka om vuxen poäng haha . Men nu hoppas vi att jag inte hamnar i någon kris utan att jag kan se fram emot min födelsedag och känna mig välkommen in i ett nytt 10 tal. 30talet.

Idag var jag och Milda o hälsade på Maria och Tova en sväng på dagen innan hon skulle hämta Alva på dagis. Så vi fick fika o umgås lite. Det är alltid lika trevligt. Hoppas på att träffas snart igen. Imorgon är det äntligen dags för babymassagen. Den skulle ha börjat förra veckan men den som ska hålla i det var sjuk så första gången blir imorgon istället. ska bli härligt o se om Milda kommer gilla det. =)
Men innan vi tar oss till morgon dagen ska donnan somna.. som det ser ut just nu så får hon sova i babysittern som står i, hör o häpna, i sängen haha haha men hon sover iaf. Så det kanske är dags för mig också att sloå igen de två bruna ögonen och sova en stund innan Milda ska ha mat.
natti natti
PS så jädrans skönt att se Sverige vinna den viktiga matchen mot Polen ikväll. Man kan nu sova i lugn o ro!! DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0