Vilken seger!!

Idag vaknade vi vid 10 och solen sken. Vilken dag. =) helt fantastiskt. Vi packade in oss i bilen och tog en tripp till Vallvik för att äta lunch med Farmor och Gammelmormor. Det var ju så länge sen hon fick träffa lilla Milda så det passade oss utmärkt att åka dit en stund idag. Efter det for vi till Fridhem och goa Ellinore som är hemma och går i väntans tider. =) längtar verkligen tills deras lilla bebis kommer ut. ska bli så himla mysigt. =)

Där blev vi kvar i några timmar men som vanligt när vi ska skiljas åt kommer vi på något mer att prata om. Så man kommer alltid därifrån en halv timme senare än man tänkt sig. Men det gör inte mig något. Alltid lika roligt att träffas o prata massa strunt. ;) När Pappa Henrik kom hem bestämde vi oss för att åka upp till hudiksvall för att kika hockey. =)Och  vilken succé det blev. Dem vann ju matchen och Farbror micke var naturligtvis kung på plan. =) Så nu är vi hemma och ska försöka lägga oss.

Det var ju egentligen meningen att jag skulle blogga innan vi for till hudiksvall. Men dator jä*eln hakade upp sig så det fick bli nu istället. Jag blir s¨arg när det inte går min väg vad gäller de tekniska prylarna vi har i hemmet.. men det verkar som det ordnat upp sig nu iaf. 

Imorgon väntar en massa roligt. =) 

Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0