Vilken Helg igen!!

Så blev det en sen Söndag kväll igen. Vart tog Helgen vägen ?? och vart tog tiden vägen?? Iaf  så var det idag på veckodagen för exakt ett år sedan som vi plussade. =) imorgon är det på datumet. Så man kan säga att söndagen den 28 förra året plussade vi. =) vem kunde veta att vi skulle få en sådan underbar dotter?!  Och sen då att det har gått ett helt år!!!! Hur sjukt är inte det?? 

Vår lilla prinsessa har hunnit bli 3,5 månad. Helt sjukt vad tiden bara flyger förbi. Tanken slog mig idag att om två veckor får hon börja med smakportioner.=) hur roligt är inte det?? hur roligt som helst. 

I fredags den 25 februari tog sig Milda hela vägen från rygg till mage=) vilken stolt mamma man var då. VI var och Firade Fridas födelsedag. Lilla milda skulle få en ny blöja. SÅ när vi satt där och beundrade henne på bordet så tar hon och vänder på sig =) Inför alla. så det var himlans häftigt. Det har hänt mycket under denna helg så det där hör väl till den största händelsen.=) 

Fick besök idag... vi hade fullt hus på förmiddagen fram till mitt på dagen. Först Henriks vän med blivande fru, sen kom Ytterligare en vän till Henrik och hans sambo med barn och systerbarn. Sen kom tre vänner till mig från Härnösand. =) de hade varit nere o åkt Tjej wasan. Dem var så duktiga och dem tog sig runt hela vägen. Så när dem kom hade dem med sig supergoda Wasaloppets bakelser!! Så det var det närmaste Wasaloppet jag kommer iår... möjligtvis For ever kanske!! :P  

Nej nu får jag ta mig i kragen.. till veckan ska det bli ändring igen. =) dags att sova kanske... ilda har sovit hela kvällen så vi får se om hon vill sova igen.. vi får hålla tummarna. =)
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0