KÄRLEK i mängder

Hihi vilken dag det blev idag... vet inte om detta räknas men iaf så låg Milda i gymet medan jag pratade i telen... plötsligt hör jag hur hon är lite missnöjd och vips så låg hon på mage... :D sist jag såg så låg hon iaf på rygg.. eftersom jag satt i telen kunde jag ju inte börja knäppa kort på framsteget så tyvärr så måste jag göra er besvikna. Därför vet jag inte hur hon gjorde men hon tog sig iaf från rygg till mage på nåt sätt. Hon är ju bara för lurig min lilla tjej. =) Gymet känns som lite för enkelt för henne också för hon river det titt som tätt och det känns som att hon ska någonstans.. haha hon är ju bara för söt.



Idag har det ju varit för kallt för att ens ta sig ut.. så vi har haft soffhäng heeeeela långa dagen. Men inte mår jag dåligt över det. Dock har jag börjat känna av en förkylning så jag hoppas den inte bryter ut, utan att den bara blir så som den är just nu. Jag känner ingen smak men är inte jätte täppt.. jaja det är ingen fara..

Igår var vi som alla andra tisdagar på öppna med alla mammor.. eller det var väl inte alla mammor utan det var några som var hemma och var sjuka.=( krya på er till alla er. Och till er som inte kunde komma dit.. vi ses nästa tisdag istället. Men iaf så bjöd underbara Malin på godsaker.. ja tycker man om choklad så tycker man o den här..=) det var choklad choklad choklad ja allt var i choklad. Mums säger jag bara. Dock blev den lite mäktig för några mammor men för mig var den super!! =) Jag och Viktoria tog oss en promenad dit upp så jag passade på att köpa en Krämkaka att bjuda mammorna på. Men jag fick med mig 3/4 hem. =) men då fick jag nåt att bjuda Svärföräldrarna på iaf. hehe Men Viktoria kom ihåg att ta reda på hur din morfar kom på just krämkaka. =) vill ju veta. 









JA HON ÄR BARA FÖR UNDERBAR MIN LILLA ÄNGEL. =)



Lilla Klara myste medan mamma njöt av den goda choklad bomben!!! =) 

Vi tog vårt pick o pack och hälsade och hälsade på Mormor innan pappa skulle komma hem. =) så då fick Milda mysa lite med mormor också.=)





Svante mattes älskling fick naturligtvis också hälsa på Mormor!!! ♥

Kommentarer
Postat av: Viktoria.

Jaa jag ska fråga honom nästa gång jag träffar han, glömde det i söndags =/



Hihi min lilla gobit, eller snyggpuppa som bara mamman får säga ☺

2011-02-23 @ 19:20:59
URL: http://viktoriarosens.blogg.se/
Postat av: Mallan

Du är så gullig Pernilla! Och Milda är så himmelens söt! Kramar till er

2011-02-23 @ 21:45:26
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0