tisdag

Nu så är det dags att lägga sig.. Idag träffade vi äntligen mammorna och alla bebisar. =) det var mysigt som vanligt. Dock var vi väldigt få.. fortfarande sjukdomar som spökar... men vi ska väl bli friska snart hoppas jag. Jag bjöd på krämkaka och Malin på en god choklad tårta. Riktigt mumsigt blev det. Så nu fick man ännu mer ångest över att de flesta mammor har börjat träna igen. Dags att göras slag i saken för mig med. Men jag har inte riktigt hittat motivationen än.. men snart kommer den..



Min lilla älskling har varit helt underbar hela dagen och nästan hela kvällen.. vet inte vad som föll i henne när Farmor o Farfar kom på besök. För då var det i stort sett bara mamma som gällde.. så fort Farfar tog i henne så kom den lilla surläppen fram.. stackars Farfar som ville hälsa på sin lilla prinsessa. Men jag tror inte han blev så ledsen... han tyckte det var roligt att retas tillslut tror jag.. ;) han tittade fram som en gubben i lådan lite då o då för lilla Milda. =) 




Så nu känner jag mig välförtjänt av lite sömn efter denna kväll med "sofias änglar", "veckans brott", "svensk sommar" och "grannfejden". God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0