Tisdag och BVC

Igår var vi in o köpte flaska och ersättning... det blev MAM flaskan och sempers ersättning. Milda fick ersättning klockan halv åtta... trodde hon skulle sova lite längre än hon gjorde men kl 21.15 vaknade hon o skrek mer än någonsin. Förmodligen körde det ordentligt i hennes lilla mage men efter en stund var det bra och hon somnade om. Kl 01.00 vaknade hon igen och fick då lite mer ersättning som hon åt upp med glädje.. nu kan man ju tro att hon sov flera timmar.. men icke.. kl 03.00 slog vi upp de små blå och var vaken...ja och så höll vi på ills klockan var fem då pappa skulle till jobbet. då fick hon lägga sig bredvid mig i sängen... jag ska prata med evy idag och höra hur jag ska lägga upp matningen. 
tack alla för tipsen det är så snällt. Jag vill absolut inte sluta amma utan jag får väl ge henne det so  tillägg till patt mjölken.. ;) Ha en bra tisdag gott folk.

Kommentarer
Postat av: Helena

Isa åt var tredje timme!



Hon är van att äta på samma tider som när du ammar helt enkelt. Du kan ju alltid dra ut på det lite mer för varje gång men det är ju kanske svårt när du ammar oxå=)

Äter hon upp allt? Kanske kan öka några ml?

2011-02-08 @ 19:18:18
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0