Saknar det gamla...

När ska dem börja göra melodifestivalen som den var förr igen?? jag blir tokig.. ja ja jag vet...jag har ett val att inte titta på det men jag kan väl kanske inte låta bli eftersom det inte finns nåt annar att titta på en lördagkväll. Men iaf så tycker jag att det börjar bli så himla lång draget. Jag klankar inte ner på program ledarna dem gör det bra men hallå vad hände med kvaliten på låtarna????? Varför ska dem alltid ha en massa utfyllnadslåtar som låter skit? de blir ju bara pinsamt. Nej melodifestivalen får gärna skippas för min del om det ska fortsätta såhär. 
Iaf så är jag himlans nöjd med lördagen. Hela dagen har varit kanoners. Från början till slut. Milda har haft en bra 3 månaders dag. =) Hon ligger o sover just nu och hon är ju så underbart söt när hon sover. =) undrar vem hon är lik?! hihi
Vår kväll börjar lida mot sitt slut. Dags att sova och träffa på härliga John Blund! han är ju bara för söt. Så god natt gott folk. Det är en ny dag imorgon.

Ps. Till en gammal banrdoms vän... du är den starkaste människa jag vet. Kom ihåg det och även dem starkaste kan även vara dem svagaste ibland. Du har mycket kärlek omkring dig!!! Ds.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0