Oväder

Jaha så var även denna dag till ända alldeles strax.
Och snön och blåsten bara fortsätter... varför kan det
inte sluta för?? Vill inte ha mer snö nu. Iaf så sover lill donnan,
pappa H ligger uppe på soffan och sover antar jag, mamma P
har plockat undan i köket o hallen så nu är det fint där med.
Så himla skönt när det blir undan plockat. Ändrade om lite
också för att få lite förändring. Det känns lite bättre då. =)
Jag ska ta dem andra rummen sen. För nästa helg blir det
ju full rulle hela dagen misstänker jag. Ska ta hjälp av min
käre vän Helena när vi ska göra smörgåstårta. Hon säger vad
jag ska köpa så fixar vi ihop dem tillsammans. =) Sen så
kommer jag veta hur jag gör ifall man vill göra det fler gånger.
Usch inte många dagar kvar tills man byter första siffran i åldern.
Hihi känner ingen 30 års kris iaf o det rä väl skönt det.
Nej nu ska jag lägga mig... är rätt så trött just nu. Imorrn väntar
träff med föräldrar gruppen och 3 månaders spruta för Milda.
Sen blir det fika och lite mys hos Viktoria och Klara. Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0