Nästan så jag skäms.. =(

Har varit och firat självaste svärfar ikväll. Han hade sin 5* födelsedag idag. =) Svärmor bjöd naturligtvis på hallon kaka på hennes vis... och jag skäms nästan att säga det här men kakan jag bjöd på var då rakt inte i klass med hennes. Svärmors var fluffig och god medan min var kladdig och god. Så jag måste prova och göra den igen för att se om jag inte måste ha gjort nåt fel i tillagningen. ;) 

Nästa gång ska jag ha den i ugnen ett bra tag till... inte "bara" 30 min. Sen får vi se hur den blir. Nej nu har jag en liten donna som skriker ihjäl sig om jag inte tar henne.. om inte en pappa som kommer ner med henne snart. Så jag avslutar med att säga Grattis Svärfar på din födelsedag!!! 

Tjing

Kommentarer
Postat av: Helena

Visst har vi lika ugn va? Den är baaaaautastor ju, och jag gör om alla recept i långpanna för att det ska bli bra! Brukar ta 1½ eller ibland tom dubbel sats tror jag minsann=)

2011-02-04 @ 00:14:14
URL: http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Mallan

Men Pernilla, kakan var hur goood som helst! Lägg gärna ut receptet! Kraam

2011-02-04 @ 10:21:44
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0