Kräks på detta....

Vad har jag gjort för ont när jag ska behöva genom lida tre migrän attacker på två veckor????? =( varje gång har jag vaknat på natten med att jag har flimmer/blixtrar för ögat. Och varje gång tar jag en brus alvedon och går o lägger mig. SOm tur är har jag en underbar liten flicka som är så snäll på nätterna och mornarna så mamma inte behöver höra massa skrik o gråt. Så nu sitter man här med skallebank och undrar hur man ska klara dagen. =( jag hatar verkligen detta... Man blir liksom inte sig själv.. 

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

I allt detta mörker så finns det ändå ett ljus. Det är ju alla ♥ dag idag. =) 
Får se om jag gör något smarrigt till min Älskling idag!!! 
Puss på er

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0