fredag

Jag måste vara ärlig och säga att nej jag har inte kunnat motstå frestelserna så som kärleksmums, kladdkaka, choklad bollar, bullar ja allt vad ett kakfat kan erbjuda. ;) Och cross trainern står så fint framför tv:n och bara väntar på att jag ska ta en tur på den dagligen... men nej har faktiskt inte hunnit.. men det kommer väl en dag då jag tar mig i kragen ordentligt.
Jag vet att jag sa förut att jag skulle börja tänka på vad jag åt.. MEN det är så svårt. Och tiden den går så himla fort om dagarna.. så jag hinner inte mer än att vakna så är det kväll igen..
Men jag ska ta mig i kragen jag lovar. =)Så jag ber om ursäkt för att jag inte hållt det jag lovat!!

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila en stund. Vi tar och åker in till Viktoria o Klara ikväll. 
Tackar Helena och Sara med barn för en mysig dag. =) 

Tjing

Kommentarer
Postat av: Helena

Du är så fin så du kan gott unna dig!!

Tack för en bra dag!!<3

2011-02-04 @ 21:49:30
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0