första löppasset på snart ett år.

Nu så är det dags. Idag så åkte jag och Milda till sörljusne. Dem har nämligen ett löpband där som jag skulle låna. och nog gjorde jag det allt också. Så himla skönt att få svettas igen. så jag ska dit imorgon igen innan öppna. Ska bli skönt och få röra på fläsket.. =) förbränna ordentligt. 

Idag åt vi ugnsbakad falukorv och hemma gjord potatis mos. =) så himla gott. Naturligtvis en krispig sallad till. Och ni som undrar så drack vi vatten till. gör vi alltid till maten. Om det inte är helg förstås.  nu ska jag hoppa in i duschen medan Milda sover en stund och Henrik tar en promenad med Svante. 

Snart ska jag kika på 2 ½ män innan Halv åtta hos mig står för dörren. =) 

TRevlig kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: Henrik

Bara att hålla i gumman!!

2011-02-28 @ 20:23:39
URL: http://familjensjodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0