December redan..

så var det dagd för december och snart är det julafton. Helt sannslöst att snart är 2011 över och ett helt nytt år står för dörren. Vart tar tiden vägen egentligen?! Milda har fyllt 1 år och ska snart blrja på dagis. Jag börjar jobba och snart är det dags för både jag och henrik att arbeta och vardagen kommer börja rulla på som vanligt igen. Har längtat så himla länge till denna dag då jag ska få börja arbeta igen. SÅ nu jäklars är det dags att bunta ihop buset igen. =) 

Nej jag hoppas att det blir lite snö snart så man kan njuta av julafton med ny snö och en tomte som kommer runt husknuten.. annars är det väl ändå lite halv tråkigt. tycker jag iaf... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0