Promenad

i det underbara vädret blev det idag. Så himla skönt att ta en promenad på ungefär en timme. Har en runda jag brukar gå. Räcker lagomt det. Visst det blir väl tråkigt att gå samma hela tiden men det blir automatisk att jag tar den svängen varje morgon. Men idag blev det på eftermiddagen som jag gick. Det gick ju lika bra det. Har varit in på kontoret och så har jag träffat lite mammor. =) har varit en kanon bra fredag än så länge. =) idag har jag bestämt att vi ska äta taco paj så jag måste åka och handla lite parmensan ost och creme fraiche... resten har jag hemma. =) Så det blir nog en kanon fredagkväll också. =) 

Nej nu ska jag ta hand om min dotter! mysa ner mig i den nya sängen och bara vara. 

tjing




Kommentarer
Postat av: Henrik

En suveränt god tacopaj var det. Och inte blev det sämre av att jag fick sällskap av mina två favorit tjejer vid bordet:-) en riktig mysfredag!!

2011-04-09 @ 01:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0