planering...

och fixa inför familjen Olssons dop som går av stapeln imorrn stod på schemat idag. Vi kom dit vid elva och vips så var klockan 18.15 och vi skulle åka hem.. helt sjukt vart tog tiden vägen egentligen??? Men roligt var det. Jag kände det när jag åkte hemåt att jag var rätt trött i kroppen. Men man har liksom gått på nå adrenalin som inte brukar finnas. Malin blev nöjd med smörgåstårtorna. Ja det blev bra för att vara första gången jag gör dem. Hade ju bara sett Helena göra det en gång tidigare.. så ja dem smakar nog jätte gott iaf. =) 

Påväg hem så mötte vi Henrik på vägen.. han åkte mot Bollnäs. dem spelade match där idag. Så han ahr vi inte träffat sen i morse. Jag frågade om det hade kommit nå post idag och då sa han tre brev till mig från Telia... jippi tänkte jag.. då har mitt SIM kort kommit... men säg den glädjen som varar för evig.. när jag kom hem slet upp breven så var det då inget SIM kort.. =( så jag får väl vänta till MÅndag innan jag får använda min nya telefon. grrrrr men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Men det hade varit roligt om man kommit igång med den i helgen.. 

Jag och Milda drog till mormor och Svempa ikväll. Där bjöds det på skink rulle. Jätte gott.. men det är fortfarande svårt för mig att äta.. Men det tar sig.. svårt att tugga och använda underläppen som man brukar. Hoppas bara att det läker ihop bra så jag slipper komplikationer.. Nej nu väntar jag på att Henrik kommer hem från Bollnäs.. sen ska jag sova.. Imorrn ska vi simma för första gången och Sen blir det kalas för ISA som fyller 1 år!!!!  tjohoooooo. =) stora tjejen. 

Tjing






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0