nu så är det

i full rullning.. städning.. fick en liten kick av Duktiga Malin... hon skulle städa idag och jag själv hade ingen ork eller lust.. men så tänkte jag efter både en och två gånger.. och konstaterade att det behövs verkligen.. men man kan ju ta några saker i taget. behöver ju inte göra hela huset just idag. Så tack Malin för att di sporrade mig. =) vad skulle jag göra utan dig!!!  ;) hoppas du hinner med hela huset!! Jag ska försöka göra det. =) ha en bra måndag gott folk.

tjing vi ses i dammet.. 




Kommentarer
Postat av: Mallan

Prooooosit! Nu dammsanerar vi våra hus så kanske vi kan leka senare i veckan. Kram på dig

2011-04-11 @ 11:58:27
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0