Ja jag har

sydat idag. Men enda dagen på denna vecka som jag druckit cola och ätit för mycket av det godaste... ostkrokar. Men imorrn är det en ny dag och då så har jag "förbrukat" min gotta dag. :P Men inte gråter jag för det. För nu är det hård träning. 

Har ringt ett samtal idag(ok igår) och bekräftat att jag tänker köra lite fotboll i sommar. Men bara på mina villkor. Det är enklast att säga så för då behöver jag inte känna någon press. Jag vill inte det och då kanske man tilloch med kör fler gånger än en i veckan. Ska bli skänt och få röra på dö fläsket. Kanske man kan komma i trim igen. =) Ska börja med lite situps varje kväll nu för att få tillbaka musklerna som jag en gång hade. Man måste ha det om man ska lira i målet. Men jag hoppas det går fort bara jag kommer igång. 

Jaja det visar sig hur det kommer att gå men en sak är säker iaf och det är att jag vill komma iform igen så jag orkar med en lite löprunda inom en snar framtid. Jag har kört hårt med promenader denna vecka och kommer fortsätta med det. Så himla skönt att röra på sig på mornarna. Svante blir överlycklig han med. 

I maj är det vårruset och mitt mål är att jag ska springa det men på vilken tid det skiter jag i bara jag tar mig runt. har gjort den gång förut och jag ska klara det igen. Dock 15 kilo lättare och mer muskler och bättre kondition men jag ska klara det. Det är bara så.

Men nu fokuserar vi på fotbolls träning och promenader. det blir kanon det. Det blev ett sent inlägg idag och fast det borde varit igår, för klockan har ju passerat 00.00 och det är ju faktiskt lördag. Om 12 timmar ska vi vara på baby sim. Denna gång blir det nog bara jag som badar fast Henrik kommer sitta på sidan. Men det beror ju på om han får bada. Jag vet det läter säkert dumt men han har ett jätte stort skrubbsår på knäet(efter en fotbollsträning) och det varar så det är nog inte så bra och bada med det när det inte är nå klor alls i vattnet och 34 grader varmt. Men han följer ju med iaf. Och det är ju bra. =)

Men först ska vi se till och få en promenad innan vi åker på badet. Skönt det. Nej nu är det dags att sova.

God natt och sov gott. 

Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0