en liten

överraskning väntar H när han kommer hem. =) Jag älskar ju att överraska och det vet ju ni som känner mig. =) se bara hur vårat bröllop blev. =) Men denna gång är det H som åker på det. =) han ringde mig nyss och pratade om hur vi skulle göra med sängarna. =) hihi att vi skulle ta lite ikväll och hinns det inte klart så kunde vi sova på madrasserna på golvet... men det han inte vet är att jag ringde hit mina egna små handy mans. =) Svempa och Tommy... dem kom hit efter att Lidl blev upphandlat av dem.. så hjälpte dem mig att ta isär och hiva ut gammel sängen i garaget och in med dem nya. =) så När H rullar upp på gården kommer han inte fatta nåt förrän han står i hallen och ser till sin stora förvåning att sängarna är borta från köket!!! =) Så ikväll gott folk ska jag få sova som en drottning. =) skönt och slippa sackosäcken jag hade tidigare. NICE! 

Så snart vill jag få ordning på hela sovrummet. men nu så är iaf sängen på plats. skönt är det... 

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0