05.46

slog Milda upp ögonen...tror inte ens H hann lämna gårdsplanen...:( jag kände att luften gick ur mig eftersom det kändes som att jag inte sovit en blund på hela natten... me det är väl så att vara mamma och en helt annan att vara pappa.. dem ska ju trots allt upp o jobba dagen efter.. men jag tycker inte det är någon ursäkt faktiskt.. utan dem är minst lika delaktig i barnet som en annan.. nu kanske det är väldans mycket spy galla nu men jag känner bara att jag blir så arg... sen att man har en dotter som vägrar somna om, ligga på golvet eller sitta i stolen gör ju inte morgonen bättre.. nej idag vaknade vi på helt fel sida.. och då menar jag heeeelt fel sida.. 

nu ska jag ta min missnöjda dotter och sätta mig i soffan... i hopp om att det ska bli bättre...

tjing




Kommentarer
Postat av: Mallan

Kram till dig gumman! Det är lätt att hålla sig för skratt när de vaknar så tidigt. Hoppas du får vila lite. Kraaaam

2011-04-06 @ 09:21:37
URL: http://mallingen.blogspot.com
Postat av: Faster

Jo jag minns de där dagarna fortfarande. Som hemmavarande mamma blir det tufft ibland. Man får försöka hjälpas åt så mycket det går. Kämpa på.

Kramar

2011-04-06 @ 10:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0