Lördag morgon

Och förmodligen den sista svängen med lite sommar värme.. sen är det nog dags att ställa in sig på hösten. Känns så iaf. Tråkigt men väääldigt sant. 

Idag tänkte jag packa in mig i bilen och bege mig till bollnäs för att kika lite handboll. Både Strand och Härnösand ska dit och spela. Så det blir roligt. Hoppas bara att det går bra för båda lagen. Men en handbollsdag är aldrig fel tycker jag! =) Vet inte om lilla donnan ska få följa med men det lutar väl åt att det blir så. =) 

Snart är ju även denna vecka till ändå och det känns som att det inte var länge sen som det var söndag och man visste att en ny vecka låg framför en. Dagarna bara flyger förbi. Vi har hunnit med både öppna förskolan, arbete, vägning och mätning och diverse saker. Så nog har det hänt grejjer denna vecka iaf. =) 

Nu till veckan kommer vi köra igång med handbollsträningarna för våra tjejer i U5. Grabbarna har tränat i två veckor redan men till veckan är det dags för tjejerna att börja. Det ska bli himlans roligt och se hur det går för dem. 
Vi har så mycket idéer om hur vi ska lägga upp säsongen och vilka mål vi ska ha. Det komemr bli väldigt mycket enkelt spel och inget avancerat utan det enklaste är oftast bäst. kan man det skit bra så räcker det långt. Vill inte skapa oreda i huvudet på brudarna. Nej som sagt det ska bli spännande och se!!

Nej om man kanske skulle ta och hoppa in i duschen och se om man kan få ordning på utseendet även denna gång. :P Ha en trevli helg gott folk. Det ska vi ha!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0