Snart har Maj månad passerat..

och jag vet liksom inte vart tiden har tagit vägen. Det har varit jobb hit och jobb dit hela månaden var det tänkt. Jag hade sagt att jag ville börja arbeta lite smått i slutet av Maj månad.. men det sa bara svisch så har jag hur mycket som helst som jag ska ha hand om. Men som sagt jag är fortfarande hemma och är mamma ledig så.. nu ska jag helt plötsligt bli Gruppledare för Hälsingland. Och jag som aldrig haft en sådan befattning förut... hur kommer det gå?? =) 

Men med alla som stöttar mig så kommer det gå hur bra som helst. Gäller att hålla huvudet kallt. Jag vill dryga ut mamma dagarna nu innan hon fyller 1 år. Då måste jag ju ta ut 5 dagar i veckan. Så spar alla dagar vi kan.. =)

Nu har mörkret kommit till oss oxå så det är ävl dags att krypa ner i sängen. Lill höna sover sen tre timmar tillbaka. Så det är skönt. Börjar få struktur på vardagen nu och det är så skönt. Hon växer och frodas. Stora tjejen nu. 

Idag var det träning igen för grabbarna... hmm men vart har alla grabbar tagit vägen tro??? jag hoppas att det är sommaren och andra aktiviteter som är den bidragande orsaken. Så att det kommer fler till hösten. För jag vill verkligen inte att det ska rinna ut i sanden.  Det är ju så roligt att träna grabbarna. =) jaja vi rycker upp oss. I Juni blir det beach handboll i borlänge. Det ska bli väääldigt spännande. =)

Nej nu ska jag nog ta och lägga mig... har ett späckat schema imorgon med. =/ i helgen ska jag umgås med familjen. god natt på er.

tjing




Kommentarer
Postat av: Faster

Du kommer självklart bli en jättebra gruppledare. :))

Det är jag helt övertygad om.

Ses om två veckor.

Kram

2011-05-20 @ 15:05:57
URL: http://memyselfaj.webblogg.se/
Postat av: Mallan

Håller med föregående talare. Du kommer bli en riktigt bra gruppledare! Så roligt att du blev tillfrågad om tjänsten - det betyder att du gör ett bra jobb!

2011-05-21 @ 08:39:28
URL: http://mallingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0