Jag kan säga såhär...

att jag är ganska slutkörd just nu men jag tuggar på och hoppas på att fredagen ska sluta så bra som möjligt. Och det vet jag eftersom en del av kvällen blir med en kär kollega!!! Väntar bara på att H ska komma hem så vi kan åka iväg på en gång. Puh vilken dag..jag kommer vara helt slut ikväll och då menar jag helt slut... 

Milda har skött sig bra idag.. dock blev det lite gnäll men hon var naturligtvis trött så hon somnade två svängar. Ikväll ska hon få vara hos farmor och farfar... jag hoppas jag blir färdig tidigt så jag kan hämta henne tidigare.. 

Nej nu så ska jag fixa till mig lite... ha en trevlig fredag kväll gott folk.

Tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0