....

Vart börjar man egentligen kan man tycka... och just nu i denna stund så tycker jag så. Två dagar har gått och jag har inte bloggat en mening alls.. Men jag har inte haft lusten till att göra det. Och jag vet inte om jag har det än.. Jag kan ju berätta vad jag och Milda har gjort hittills denna vecka.. 

Måndags.. ja vad gjorde vi då??? hmm någon som vet påminn mig gärna.. Tisdagen var vi hemma iaf och bara var.. Onsdag det var igår ja då var vi in på öppna och knäppte kort. =) ska bli himla roligt o se hur dem blev. Och sen idag då tog vi en promenad med Susanna och Agnes för att sen vara hemma. Fick en snabb gäst oxå. Maria kom hit och fick mumsa lite scones innan hon skulle hämta barnen på dagis.. inskolning för minsta.. Ja det står inte på förrän det är dags för oss. =/ men det är inte än.

Ikväll har vi match mot edsbyn.. vi får se hur det går men vi får hoppas på vinst. och naturligtvis ska det tydligen bli sämre väder... men men det är som det är. 

Det var det jag kände för att skriva. nU ska jag hänga tvätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0