det lider...

emot natta... 43 minuter kvar av detta dygn.. hmm vilken dag och vilken början på veckan. Nu är iaf röda faran tillbaka på garage uppfarten. Ingen är gladare än jag. Shit vad man är halv utan bil. Man är så otroligt beroende av bilen.. och när man då blir utan, ja då  kraschar hela vardagen. 

Men nu så är det gjort. 
Fick skjuts av snälla Helena till Bollnäs idag. Och som vi pratade.. märktes att vi inte hade setts på några dagar.. eller var det en vecka sen?? !! jaja hur som helst så gick det smärtfritt att hämta röda faran. 

Idag hade vi möte med grabbarna, om Cupen i Borlänge. Det ska bli spännande att åka dit och vara ledare. =)Hoppas på kanon väder så man får lite sol på sig. 

Idag har H och svärfar varit i farten.. staketet på vår altan börjar ta form och det blir ju hur bra som helst!!! är super duper nöjd. =)Sen blir det ännu bättre när vi får måla om kåken.. =) längtar. men det blir inte än.. men innan sommaren är slut är det färdigt. =) 

Imorgon har jag en massa saker att stå i.. mIlda ska få hänga med på äventyr.. lill hönapöna!!
Det blir b l a besök på föräldrargruppen.. sen ska det inhandlas lite saker till helgen. Hoppas på att kunna hitta en fin klänning till milda.. som hon kan ha på lördag. Sen är det lite annat små fix som ska göras.
Måste hämta min jobbmobil hos Helena oxå.. får INTE glömma det. 

Nej nu så är john blund här igen.. och strör sand i mina ögon. 

så på återseende...

tjingeling




Kommentarer
Postat av: Faster

Nu är det bara 20 minuter kvar på det dygnet och jag är fortfarande vaken!!! Fast det börjar dra ordentligt i ögonen. Funderar allvarligt på att lägga mig och läsa för att runda av dagen.

Var riktigt roligt att prata med dig idag. Ska bli skitkul att ses i helgen.

Sov gott.

Kram

2011-05-31 @ 23:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0