tidig morgon idag

Nu så är vi vakna... det gick ungefär 20 minuter efter det att Henrik hade åkt så var vi vakna. men hon är ju så täppt i näsan på mornarna så jag förstår henne att hon inte kunde sova mer just nu.. för huva vad det kom ut massa skråkor när jag pepprade näsan med bröstmjölk. Det kom ut av sig självr denna gång. 
Det var skönt. Hon gillar ju inte snor sugen så... jag ska ge henne bröst mjölk fler gånger idag...

Igår fick vi Mail om babysimmet. Så vi svarade vilken dag vi ville ha som första val och andra och naturligtvis tredje. Eftersom Henrik jobbar till 16 i bollnäs och är inte hemma förrän 17 varje vardag så föll det så naturligt att vi ville ha lördagar. För då kan även han vara med. =) Tråkigt annars om bara jag kan vara med. Men som sagt i får se hur det blir. =)

Sen beställde jag tre dreggellappar igår. Så jag hoppas dem kommer snart. =) Här går dem åt som smör i solsken... ju fler man har desto bättre. 

Idag ska jag iväg på tingsrätten. Inget jag ser fram emot direkt men jaja det måste göras... Får se hur det kommer gå. Alltid nervöst innan. Men nu är det ju extra nervöst eftersom jag inte arbetat på över ett år snart.. och då kanske ni förstår att man inte är riktigt varm i kläderna.. men det blir bra.  Bara jag får det gjort så kommer resten av veckan gå som en dans. 

Bjuder på en liten telefonbild så här på morgon kvisten...vet int eän vad jag ska ta men det visar sig.. =)



Bilden är tagen 27 juli 2010... nere i sthlms skärgård. Klockan är 17.02 och det är ju bara så underbart att se. Undrar om man int elängtar lite mer nu till sommaren. 

äsch jag bjuder på en till...



Denna bild är tagen från altanen i stugan.. 7 Augusti kl 03.08. Jag minns att jag var upp för jag kunde inte sova. Jag var gravid och svullen överallt och det var hot hot hot i stugan... ut för att hämta frisk luft. Vilken tur att jag gjorde det. Vackrare vy får man ju leta efter. Ser ni dimman som ligger som ett täcke över vattnet... Längtar ännu mer nu efter sommaren....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0