veckoslutet..

SÅ var snart även denna vecka till ända men innan den är det ska vi ner till Borlänge på beach handbolls cup i helgen. Det blir grejjer det. =) Ska bli himla roligt. Vi får se hur det går men vi får iaf komma iväg och ha roligt med laget! Vi ska sova i tält och det var hundra år sedan jag gjorde det känns det som. Så idag hoppas jag att jag ska hinna packa så mycket som möjligt. Men när man har en liten tjej här hemma som är överallt o ingen stans så är det svårt att få tiden att räcka till. Man vill liksom vila när hon vilar.. :P men det hör ju till. =)

Nästa helg är det midsommar och gud vad tiden går fort. Vart tog bebis tiden vägen. Jag tycker inte Milda är en bebis längre. Hon känns så stor tycker jag. Men är ändå liten när man ser andra barn. =) Men hon kommer alltid vara min lilla tjej! ;) (mamma syndrom antar jag)

Till veckan hoppas jag att vi kan börja med att tvätta huset så vi kan börja måla snart. Vill ha det gjort så fort som möjligt. Vore skönt så man slapp måla hela sommaren. Men vi har ju inte så stort hus så det borde gå på en vecka om det går som det ska. =) Färgen är jätte fin. svår att beskriva men jag kan kanske lägga in en bild sen.. före o efter. 

Sen kan jag bara meddela att det är svårt att lägga in bilder på datorn när jag inte hittar vår digitalkamera.. kan inte förstå vart jag har lagt den. =( minns inte vart jag hade den sist så jag vet inte vart jag ska leta heller. Men den kommer väl fram nångång. Tråkigt med bilderna som var på den bara... men ja det är som det är. JObbigt när man inte minns vart man gör av grejjerna. har blivit en av mina starkaste brister just nu.. minnet. Men jag vet inte det kanske hör till när man får barn. Vad vet jag?!


Idag skiner iaf solen och vi funderar på om vi ska ta en promenad nu på morgonen så vi har det gjort under dagen. För senare kommer det inte finnas tid. Det ska packas och handlas och ja gud vet vad vi kommer behöva göra. Nej efter denna helg så ska det var lugnare för en annan.. så man kan börja komma in i de gamla gängorna igen. 

Men ha en bra dag och ett bra veckoslut för det ska vi ha. 

tjingeling





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0