Niceigt väder

Vilket underbart väder det är nu. Helt underbart skönt.. och så förbaskat irreterande att jag måste jobba idag... jag som ville ta med mig Milda på badet idag igen. Men vi får ta det en annan dag... och som det ser ut så blir det inte imorrn heller. Då måste jag oxå arbeta. =/ 

Iaf så var vi på Ljusne badet igår och gottade oss. Vi slöt upp med Malin,Sandra, Sanna, Stina och Sandra + barn. Helt sjukt vad varmt det var. Jag och stina tog oss en simtur i den stora bassängen medan barnen var relativt lugna. Vattnet var inte alls lika klart och genomskinligt som det brukar vara och till min stora förvåning var ingen bassäng så. Jag kan inte minnas att det sett ut så när jag varit där och badat som liten. Det kändes nästan lite äckligt om jag får säga vad jag tycker. Inte äckligt kanske men det kändes inte rent just av den anledningen att man inte kunde se fötterna när man stod i vattnet. Det har man kunnat göra förut iaf. Minns att när jag var liten så kastade man saker på botten för att sedan hämta dem.. men detta skulle vara totalt omöjligt idag. Jaja det är väl rätt som det är så jag sak väl inte klaga.. men man kan ju inte låta bli att fundera.. 

Iaf så tog vi och åkte i rutchkanan en vända.. och naturligtvis beslutade vi om att åka i en varsin... jag satte mig i den och gjorde så som man alltid gjort i alla år.. drog in badbyxorna lite grann. Jag trodde för en stund att jag skulle åka ur.. men jag klarade mig med nöd o näppe haha men konstaterade kort efter målgång att nej det där gör jag nog inte om. Så vi gick upp och la oss i solen istället. Men vi var ung för en stund iaf jag och Stina. ;) 

Nej mer baddagar till oss mammor. 

Hade hoppats på att det kunde bli en sån dag för mig och Milda idag igen men jag är tvungen att arbeta idag... dock efter kl 13 men ändå... vi får sola lite på altanen istället.. och det brukar ju kunna funka det med. =) 

Nej om man kanske skulle försöka få i sig lite frukost...
Ikväll blir det möte på Lokalen med grabbarna. Sen är det fredag igen... och på lördag är det fest.. nej det blir ett bra veckoslut trots alla tråkigheter som hänt runt omkring oss.. =/ 

Säger som en gammal klassiker
"Sol i sinne,(inte) brun inne!! (/Rudolf)" 
=)  Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0