tisdag morgon

och jag håller på att gå åt.. Milda har alltid förmågan att vakna strax efter att Henrik har åkt till jobbet. Och det slår verkligen aldrig fel heller. Imorse slog hon upp sina ögon kl 06.10 och jag höll på att krevera.. hur ska denna dag sluta egentligen?! men ja det är ju bara att gå upp.. försöka få i sig lite frukost och se glad ut. Idag ska jag masa mig till kontoret för lite erbete. Ida sak ha Milda idag. Så himla snällt av henne att hjälpa mig. Henrik arbetar som sagt fortfarande så det blir svårt för honom att vara hemma idag och imorgon. Men snart går han på semester så det blir kanon bra. Då ska jag ta tag i träningen. Jag och Erik ska köra igång mig då. ÄNTLIGEN säger jag bara!! sen ska jag hålla i det. Känner att jag måste komma i form nu... gillar inte riktigt det jag ser i spegeln... om jag ens speglar mig. Inga kläder sitter som dem ska så nej nu får det bli ändring på detta!! Så tack Erik för att du vill ta dig an mig.. =)

Just nu håller milda på att röjjer järnet på golvet.. haha vi har hunnit med både det ena och det andra. Gåvagnen har fått arbeta oxå. Den rullade igång tidigt nu på morron. =) Hon är så duktig. hihi så himla roligt o se när hon går framåt med vagnen i högsta hugg. Mina nyckelknippor har fångat hennes intresse just och det slamrar och slår från hallen. Men så snabb som blixten så är hon någon helt annan stans en sekund senare. Helt sjukt vad tiden går fort. 

Jag måste ju bara påpekla vädret som är idag och det är helt i min smak eftersom arbete står på schemat idag. Så mer sådant imorrn med eftersom kontoret får besök av två pinglor imorgon igen. =) 

Ooops nu har hon hittat köksbordet oxå.. på sina vingliga ben försöker hon klättra upp på mig men utan lyckat resultat! hihi hon är ju för söt.. men aj då kattmaten är i siktet..och Svantes vattenskål fick sig en törn så nu är det dyblött på golvet.. men ja hon är ju underbart söt vår lilla tjej så det gör faktiskt inget att hon är överallt och ingenstans!!!! 

mer kärlek till folket!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0