Torsdag.

Äntligen sover Milda. Efter denna dag med alla intryck så hoppas jag att hon kommer sova som en prinsessa. =) Som vanligt har vi fikat oss genom denna dag känns det som. Men vad gör det när man har trevligt sällskap. =)
Innan vi begav oss till babymassagen så stannade vi till hos Viktoria o Klara för en liten fika. Sedan anslöt sig några mammor till. =) men eftersom dem kom till 12 och vi skulle på massagen 13.15 så hann vi inte träffa dem så länge. Men jag hann  med att knäppa kort på min underbara dotter när hon satt i en märklig rosa stol. ;) hihi sån ska vi införskaffa sen nåt tag, dock innan hon blir för stooor för den.. ;) .
Hennes kompis Klara, hade kanske inte sin absolut bästa stund när kortet knäpptes men hon är ju så söt!!! =), fick också vara med på bild. =)
Men iaf så hade vi en mysig stund så länge vi var kvar. =) Efter massagen tog jag och Milda en sväng förbi Broberg för att hälsa på Helena, Perra och Isa. =) dem hade ju köpt present till mig och Milda när dem var i Göteborg på Handbolls VM och Ullared.
Vad passade inte bättre än en Handbolls T-shirt åt mamma och en Ullareds body till Milda.=) hihi Tackar så mycket!! Ni är ju för söta.
Nej nu är det väl ändå dags för mig att lägga mig. För annars kommer han ingen den lille otäckingen.. ;) John Blund!!!! =)

Natti

Kommentarer
Postat av: Viktoria.

Haha fy vad elakt.. men hon är söt ändå min lilla gullhög:)

2011-01-28 @ 18:17:18
URL: http://viktoriarosens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0