Hösten kom med besked.

SÅ var lyskvällen gjord och tänk att det är samma visa varje år.. hösten kommer redan dagen efter. Blåst och mulet men dock lite sol... men man känner att det värmer inte så där jätte mycket. SNart har vi målat färdigt huset. Det är bara kupan som ska målas och fönster smygarna sen så... så kan grannen sluta påpeka att det inte är färdigt här.. ;) då ska jag börja smyga i hans buskar för att hålla utkik på om han blir klar med sin trapp i god tid innan vintern slår till ordentligt. ;) 

Snart drar handboll säsongen igång och iår har vi några tappra grabbar som kommer på träningarna.. men vi hoppas natruligtvis på att fler kommer och gör oss sällskap i höst/vinter!! 
Sen har jag och Helena tagit ett tjej lag oxå. ska bli spännande och se hur det går. men det är jätte duktiga tjejer så det blir nog skit bra!! 

Nej nu ska jag nog ta och springa lite så jag inte hamnar efter för mycket med träningen och förbränningen. Vill ju inte förlora tävlingen med min bror!! =) 

tjingeling i svamp skogen!!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppas det gick bra på träningen idag söta du<3 På Torsdag får du vila:) Kramis

2011-08-30 @ 20:38:23
URL: http://familjenlever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0