Härliga sommar!

Tänk vad tiden går fort när man har roligt. På måndag börjar henrik jobba igen efter sin semester. Helt sjukt  vad fort det har gått. Vi har nästan hunnit måla hela huset. men det är lite kvar på ena gaveln. Men det blir ju så sjukt bra. Jag är super nöjd. Vilken skillnad på huset. Det är ett helt annat hus. Vi har rivit utanför dörren och tanken är att vi ska bygga trall runt huset till altanen. Men det får nog bli nästa sommar. Sjukt bra kommer det att bli.
I helgen har vi tankar på att åka ut till stugan. Det är ju så härligt att vara där sådan här soliga dagar.. men det är minst lika mysigt när det regnar oxå förstås. Nej jag gilalr verkligen det stället. Vi var där i några dagar förra veckan och vad skönt det var. Man glömmer tid och rum. Man släpper alla vardagliga sysslor och bekymmer.
Nej nu ska jag brottas med ugnen för att göra hemma gjord pizza. gött dä. =) ha en fortsatt trevlig sommar.
Och sorry för att jag varit dålig på att skriva men ni kanske förstår varför när det är sommar och solen skiner.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0