Vilken

Påskhelg det har varit. =) helt underbart fint väder.. god mat och underbart sällskap. Vi har inte ätit en bit påskmat alls.. vi var så less på det så det har blivit grillat och tacos denna helg. det gick ju bra det med. Fredag var vi hos svärföräldrarna och åt mat tillsammans med farbror micke. Lördag blev det mat hos mamma och likaså söndag. Grillat alla tre dagarna men ack så gott det var. Grillat kan man leva på hela sommaren.. egentligen året om men det blir ju lite speciellt när våren kommer och man tänder grillen första gången. Och smaken i munnen av grillat kött av årets första grillning är obeskrivlig. =) Mums säger jag bara!! Och som vi åt.. så nu måste man ju gå på diet hela månaden känns det som.. haha Jag åt inte alls så mycket godis som jag trodde att jag skulle äta. Och det var ju bra det. =) 

Nu sitter jag här vid frukostbordet och funderar på när vi ska gå på promenad. Idag blir det stan för att träffa mina underbara kollegor, Vera och Micaela. Sen efter det blir det Föräldrargrupps träff. Minns inte vad det skulle pratas om då men det visar sig.. haha minnet är en av de saker som hag lämnat mig efter att jag fick barn.. :P Så glömmer jag något så ta inte illa upp.. jag glömmer det inte med flit.. 

Nej imorgon kan det nog hända att det blir Hudiksvall med Malin och Anna +barn. Det skulle ju vara mysigt. Nackdelen är ju att vi inte får plats i en bil. =( men det är sånt man får ta.. vi får ju umgås. 

Igår tränade jag fotboll igen.. shit.. ja hur det gick är en helt annan historia.. men bättre träningar har man väl gjort..haha men aja det är som det är... det kan ju bara bli bättre.

Imorse vaknade jag med flimmer för ögat så jag gick upp och tog en alvedon.. när jag vaknade någon timme senare hade jag domnat bort på vänster sida i ansiktet.. =( det var länge sen det blev så men det har hänt iaf.. Det är så himla obehagligt och jag vill helst slippa det. men men så är det och det är ju bara att gilla läget. 
Så man får väl stå ut med lite skallebank idag.. jag får mitt idag medan andra hade sitt i söndags.. :P 

Nej nu ska jag äta frukost... sen blir det en promenad i det fina morogn vädret. Ha en bra dag.. 

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0