Vilken dag det blev..

och jag är helt färdig... igår så blev det full rulle redan från morgonen till sena kvällen. och nog var jag trött när jag slog igen mina ögon på kvällen. Men nog fick jag röra på mig iaf. Började med en promenad på nästan 2 timmar för att sen gå hem och vila upp mig för kvällens utövningar. Först fotbolls träning(den första på över tre år).. jag var först på träningen vid halv sju.... det gick faktiskt riktigt bra det där.. men man har ju tappat efter tre år men framför allt så har man tappat efter graviditeten. Men jaja det går nog bra. Sen fick jag gå tidigare från träningen för att det var handbolls träning för grabbarna och jag har varit med nästan från början och vill inte strunta i dem nu... Men jag har ett himla dilemma som jag kan ta sen.. Iaf så tog jag mig till träningen och shit vad många det var.. 25 grabbar som ville träna handboll.. det kommer nya hela tiden och det är hur kul som helst!!!! =) igår var SöderhamnsNytt där och gjorde ett repotage om dem så nu hoppas jag att det finns någon villig själ där ute som vill komma och hjälpa till och träna grabbarna och även någon som vill stå i mål. För än är det ingen som vill göra det.. full förståligt naturligtvis... men ändå.. man slänger inte in sig i ett handbollsmål hur som helst och absolut int ei ett herrmål... vissa skjuter ju som en häst sparkar och då över driver jag inte. 

hur som helst så var det en kanon dag igår.. jag är helt slut i kroppen idag men tänker ändå ge mig ut på en promenad nu på morgonen just för att inte bli för stel... nej det ska bli intressant och se vart detta kommer att sluta.. =) Så nu är den varma gröten påväg ner i magen för den skrek efter mat nu på morgon kvisten.. och inte är snällareän att jag ger magen mat!! =) Har en fem månaders bebis som sitter och gör gör mig sällskap vid bordet och ingen är ivrigare än henne.. =) hon ska få mat hon med.. =) 

mitt dilemma som jag nämnde tidigare är att vi tärnar fotboll 2 gånger i veckan... tisdag och torsdag... 19-20.30...Handbollen är 2 gånger i veckan... tisdag och torsdag... 20-21, 19-20.... så min fårga är hur fasen ska jag få det att gå ihop???? =( 

nu ska jag ge min dotter mat... min mat är redan i magen... ha en bra dag..

tjing..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0