sol i sinne...

brun inne / rudolf.. är en härlig legend för mig.. haha vilken stjärna. men idag blir det då rakt ingen sol sittning inne.. utan idag blir det ute. ska slänga fram utemöblerna idag. Tror tom att fönstrena åker med på en gång.. dem får inte se ut som dem gör längre.. fy.. jag retar mig på dem hela tiden. 

men först ska vi få besök av Sandra. Sen kan det nog bli southlightne igen.. men vi vet inte än. Det visar sig. annars blir vi ju bara hemma. =) Och det är ju skönt det med. Lilla Milda är så himla hostig och rosslig så jag vet inte hur vi ska göra. Vill bara att hon ska bli kvitt förkylning och allt vad det heter snart.. så hon får sova ordentligt på nätterna. 

Jag ber till gudarna att det inte är allergi. Då vet jag inte vad jag gör.. =( men jag tror det ska vara lugnt. 
Nu har mitt hjärta dukat fram frukost så nu ska vi äta. Sen ska vi nog göra lite nytta här hemma.. och vad ja det skrev jag ju i början. ;) ha en kanon dag alla människor. =)

Tjing.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0