Måndag och ny vecka

vilket innebär påsk och andra roligheter. Vi packade in oss i vagnen 8 imorse och tog en behövlig promenad med Susanna och Agnes. Våra små prinsessor sov gott i iaf 45 min. Det var behagligt väder och vi tog oss runt hela vägen. =) det behövdes efter min cup insats i helgen. Så nu är man varm i kroppen igen. =) 

När vi kom hem så satte jag mig med schemat för att se om jag kunde lösa det på bästa sätt.. och det gick tillslut att få ut det.. jag vet inte om de som ska arbeta efter det är nöjda men jag är det iaf. ;) I slutet av maj är det tänkt att jag ska arbeta några timmar. Allt för att dryga ut kassan lite.. och spara på dagarna. =) Men under sommaren vill jag nog vara hemma så mycket som det går. Vi får se hur jag får ihop det.  Nu väntar jag på att mina scones ska bli färdiga så jag får mumsa i mig dem. 

Imorgon blir det BVC för vägning, mätning och sprutor.. =/ det går väl som det går. Nej nu ska jag lägga min trötta och griniga dotter.. :P 

tjing




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0