jobbigaste

söndagen på väääldigt länge.. vi vann två matcher igår och spelade två oavgjorda.. hur det gynnar oss idag vet jag inte än men vi är vidare iaf vad jag vet. Idag kan jag säga att jag är riktigt riktigt mör i kroppen. Känns som man har fött barn igen.. fast det var ju bra mycket värre men ändå... såhär kände man sig kanske efter några dagar.. men komplikationerna som blir efter en förlossning.. ja det slipper man naturligtvis nu.. och tvärtom.. för tänk om man hade klarat sig från förlossningen med enbart ett skavsår på hälen.. ;) då hade jag mer än gärna fött barn på löpande band.. 
Jag grämer mig över att få sätta på mig fotbollskorna idag igen... fötterna kommer skrika efter utrymme och luft.. fy fasen nej det är inte roligt men det finns dem som har det värre och jag ska fasen inte klaga. 

NU så har jag iaf fått i mig lite gröt i magen.. låt oss se hur länge man står sig på den idag då.. igår så skrek magen efter mat redan efter första matchen... H fick ta med sig en sallad till mig.. hade förstås inget med mig. så idag packar jag ner lite mackor som jag kan ha och smaska på. jag hoppas er helg har varit riktigt skön och att den varit behaglig..

min har iaf gått i idrottens tecken. Sol i sinne brun inne.

Tjing




Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Pernilla! Kul att höra ifrån dig. Var länge sen ju :)

Fin dotter du har! Och jag håller med om att tiden går fort med barn, min äldsta börjar skolan till hösten. Helt sjukt.



Vi får se till att hålla kontakten. Fejjan och bloggar är bra grejer ;)

Kram!

2011-04-17 @ 20:14:51
URL: http://sandrakoden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0