Buspalatset

blev det idag med Mammorna och barn. Jag fick leka av mig lite oxå med Neo. =) det var himlans roligt. Vädret har ju varit kanon bra som alltid och man längtar ju bara ännu mer till sommaren. Men den ska vi välkomna imorgon. Och det gör vi med bravur. =) Hoppas på riktigt fint väder så det blir skönt att vara ute. 

Det blir inge simning för fröken Sjödin imorgon. Hon har sådan hosta än så vi hoppar över den i hopp om att hon är bättre nästa gång. Så imorgon snörar Mamma Pillan på sig skorna och gör en tävlingsmatch på gröna gräset istället. Ja vi får väl se hur det går.. det var tydligen DM match och den borde ju vi vinna. Men jag tror det var brist på folk. Roffe blev överlycklig när jag berättade att jag kunde vara med ändå. Har ju sagt i över en vecka att jag inte kan.. pga babysim och lite annat.. men eftersom det blev som det blev med Lill höna så blir det match för mig trots allt ändå. =) Sen ska vi grilla och gå ner på kasen. Blir en härlig lördag kväll känner jag på mig. Med trevligt sällskap och god mat och dryck kan inget gå fel. =)

Nej nu ska jag åka in till e-center och kolla om dem har handskar åt mig.. dem andra är för små. 

Ha en trevlig fredag.. 

tjing





Milda inte en timme gammal.. och nu är hon snart 6 månader.. vart tar tiden vägen????

♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Faster

Lilla sötnosen. <3

2011-04-29 @ 21:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0