Men satan i gatan

vad långt det blir mellan gångerna jag skriver ibland. Men tyvärr så blir det så eftersom vardagen rullar på med en väldig fart och jag känner att jag inte hinner med. Milda växer så det knakar och hösten gör sig påmind och ja vad säger man. Heelt sjukt vad tiden går fort. Men jag känner att det lätt blir så när man går hemma och sen har en dotter som gör framsteg efter framsteg!! Hon håller på att formas till det hon ska bli nu och hon kommer bli en helt underbar individ!! det vet jag med största sannorlikhet! =) 




Jag hoppas på att kunna börja arbeta när hon fyllt ett år och att henrik blir hemma då eftersom jag har liten dagar kvar så kan vi göra så!! =) Skulle vara skönt om det blev så.. för jag börjar klättra lite på väggarna. Jag ha rju varit hemma sen i Maj i fjol och då är det på tiden att jag får komma ut o ch svettas lite men framför allt ha något att längta efter!! Missförstå mig inte nu med att jag inte trivs i min vardag för det gör jag men ni som har varit hemma med små barn vet ju att längtan efter sitt barn är värt så otroligt mycket!!! När man är hemma hela dagarna så vill man ha avlastning, iaf jag, när karln i huset kommer hem från jobbet. Jag vill vara den som kommer hem från jobbet och släpper alla måsten för att man vill umgås med dem man saknat hela dagen när man varit på jobbet!!! =) 




I helgen är det Handboll som gäller och det kommer bli kanon roligt. Våra grabbar ska lira mot dem gamla avdankade herrarna som lirade för kanske 10 år sedan. =) sen efter det blir det fest. Inte lagfest utan förenings fest!! =) Det kommer bli hur roligt som helst!! Så imorgon är sista genrepet för grabbarna!! =) 

HUr går det då med tävlingen kan man ju undra!! ja jag kör på som vanligt dock har det blivit väldigt dåligt med träning den senaste veckan men jag har spelat två fotbolls matcher iaf så jag har sprungit lite och sen så tänker jag på vad jag äter så jag tror det går bra. För perra tror jag det går kanon för också. Han vinner nog detta.. men jag ger mig inte.. jag ska ge honom en match han sent kommer att glömma!! ;)

Det blir tajm för oss att göra oss klar för stan en sväng idag. Måste uträtta lite ärenden och dessutom ska jag möta upp Christian på team sportia kl 10 när dem öppnar för att vi ska beställa prov overaller. =) så vi i föreningen ser likadan ut!! =) 

Nej nu ska vi klä oss.. tjingeling i svampskogen!!!



Älskade Farmor med min Älskade Dotter!! <3 <3 <3

bilderna är för övrigt tagna från när vi var i Örebro och hälsade på min faster och kusiner! En väldans trevlig helg eftersom jag fick träffa min farmor som jag inte träffat på 2 år!!! =) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0