ordning o reda...

och löning på freda... harkel inte denna freda men på måndag till veckan iaf. ;) idag var vi och hälsade på Agnes och Susanna. Tjejerna hade inte lekt på flera månader och vilken skillnad det var från sist. Båda tjejerna gick nu och sist då kröp den ena och den andra bara satt. =) Så otroligt roligt att Milda kommer ha så många kompisar sen när hon växer upp.  Vi fick ett par jätte fina mockasiner som Agnes inte kunde ha och dem passade ju naturligtvis Milda som handen i handsken. =) Trodde att höna skulle sova länge när vi gick därifrån men det blev bara en 45 min sen var det full fart på henne igen. =/ inte populärt av mamsen men vad ska man göra då?! Det var bara att bita i det sura äpplet och ta upp henne och valla henna ytterligare en stund. 

Så nu sitter vi här jag i köket och Milda röjjer i rummet bland alla leksaker... uppdatering av iPhone står för dörren just nu. Hoppas bara att det går smärtfritt. För jag vet väl hur det brukar sluta när jag ska till och göra sådana grejjer.. Kaos!! Men Snälla Jens ( förövrigt Susannas sambo) var så snäll och hjälpte mig att hitta rätt i iTunes djungeln. =) Så nu ska det väl gå vägen tycker jag.

Så medan det uppdateras och grejjas så tänkte jag springa ett varv med snabel draken och sen torka golven... så det känns rent o fräscht igen. =) visst det var inte länge sen jag gjorde det men när man har hund så behövs det rätt ofta. Nästan varje dag.

Ikväll åker Henrik iväg på hockey. Lillebror skulle visst spela i Tierp. Bäst att passa på när det är nära för att kika. Jag och Milda stannar hemma.. kikar på bonde söker fru och kanske nåt annat trevligt program. 



Så här roligt är det med små krypin. =) Tjejerna lekte så himla bra. =)



Mina älsklingar!!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0