Nya skor och farstu.

Så var denna helg även till ända. I fredags drog jag till Ullared med Malin och Sandra! Och vilken resa det blev. Kommer nog inte åka dit mer med buss och vara där en dag. Det behövs ju två dagar minst för att hinna gå genom butiken! Så nästa gång tar jag med mig er igen men då sover vi över! :)

Fick med mig ett par skor hem som jag är så himla böjd över! :) dem kommer jag slita med hälsan! Milda fick en hel del kläder och två julklappar blev inhandlade till henne. Så nu är man lagom mör och känner att man lever helt klart. Påväg till Gustav på kalas och sen hem för att gå på möte! Sen blir det söva för mig!!! Kommer vara sliten ikväll. Ha en bra söndag.


Kommentarer
Postat av: Mallan

Grymt snygga skor du fick tag i! Och nästa gång har vi med oss 10 000 :D Vilken rolig resa vi hade! Så lyckad och du var min perfekta shoppingpartner!

2011-10-31 @ 21:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0