Frukost och riktigt höstväder

ute... det kan väl inte bli bättre?! otroligt vackert väder när solen skiner och det är runt nollgradigt. =) Idag vaknade vi 05.15. Trodde jag skulle dö när jag såg vad klockan var. Men det var bara att pallra sig upp med ögonen som såg i kors och som hellre hade kikat på insidan av ögonlocken någon timme till. Vallning av dotter i någon timme stod på schemat och det gick väl hyffsat. två timmar ungefär var vi vakna sen slocknade både mina och hennes ögon i ungefär 1,5 timme. Och hur skönt var inte det då?! vilken glädje. =)  Innan jag hann somna om fick jag glädjande besked om att Milda skulle få vara med tant Denise några timmar idag. Så hon är påväg hit nu. Då tror jag att jag ska vila mig ett tag och sen ge mig på tvätten. Behövs kan jag lova. Duscha ska jag också göra. =) vilken tur jag har som har människor runt mig som vill ha våran lilla prinsessa ibland. =) 

Imorron är det dags för matcher och träningen gick ju hur bra som helst igår. tjejerna var taggade och visade hög potensial till att vinna denna serie!! Riktigt imponerad av dem alla!!! 

Nu så åkte lilla Milda precis och kanske blir borta med Denise fram till kvällen. =) så nu får jag verkligen egen tid!! =) ska nog plocka lite och duscha och bädda rent. Ska nog ge svante en promenad också. Så dags att sätta igång... så jag hinner med allt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0